Proces zakupu w skrócie:

1. Wyszukanie i weryfikacja pojazdu

Kupujemy auta w USA od ponad 5 lat, zawsze kupujemy raporty carfax, analizujemy dla Ciebie historie pojazdu oraz przedstawiamy wszystkie informacje które mamy o pojeździe. W skrócie wiesz o tym pojeździe tyle co my 🙂 Mamy dostęp do największych domów aukcyjnych w Stanach takich jak IAAI czy Copart. Możemy wykupić dodatkowe raporty Copart już od 35$, bądź zlecić inspekcje firmie zewnętrznej. Koszt to 100-300$ dostaniemy dodatkowe zdjęcia i nagrania, jako firma kupujemy też pojazdy bezwypadkowe i klasyki. Można ich szukać wśród lokalnych ogłoszeń np. na AutoTempest, CG, eBay, bezpośrednio u kolekcjonerów czy prosto od dealer’a.

2. Zanim zaczniemy

Przed wyszukaniem, sprawdzeniem, licytacją i sprowadzeniem auta podpisujemy umowę – zabezpiecza to zarówno nas jak i Ciebie. Przy podpisaniu umowy pobieramy depozyt w wysokości 500 zł i jeżeli rozmyślisz się do 14 dni to jest on zwrotny. Pozostałą część, czyli 3700zł, wpłacasz przed przystąpieniem do aukcji. Mamy 50 dni na znalezienie pojazdu spełniającego Twoje oczekiwania. W przypadku przegranej aukcji Nasza prowizja zostanie na poczet kolejnej aukcji. W przypadku gdy nie kupimy auta w tym czasie 3700zł zostanie zwrócone na konto bankowe, z którego został wysłany przelew

3. Licytacja

Po Twojej wstępnej akceptacji pojazdu który Ci przesłaliśmy, sprawdzamy historie pojazdu, kupujemy raporty, sprawdzamy kto sprzedaje te auto – kupujemy tylko od ubezpieczalni, sprawdzamy także czy to nie jest flip, czy było wcześniej licytowane. To Ty określasz maksymalna kwotę w pln z dostawą pod dom, my na podstawie tego wiemy ile maksymalnie możemy zapłacić na licytacji, ważna jest dla Nas sprawna komunikacja na tym etapie i fakt że to finalnie klient podejmuje decyzję o kwocie maksymalnej wydanej na dany pojazd.

4. Płatność za auto

Po wygranej aukcji należy zlecić przelew na wskazane konto w USA do 2 dni roboczych:- koszt pojazdu oraz prowizję domu aukcyjnego, dodatkowo przesłać nam potwierdzenie wykonanego przelewu. Po kolejnych 2-3 tygodniach opłacamy:- prowizję brokera- transport lądowy z placu domu aukcyjnego do najbliższego portu oraz fracht morski do Europy, Naszym Klientom rekomendujemy Kantor Internetowy Alior Bank. Posiada on bardzo dobry kurs wymiany walut oraz ekspresowy przelew do USA, zlecony do godziny 13 dnia roboczego wieczorem już jest w USA, natomiast wyjątkiem jest Mbank który potrzebuje na ta operacje nawet do 5 dni roboczych (brak opcji przelewu express) Każdy inny bank z reguły działa w miarę szybko lecz prosimy o potwierdzenie tego z handlowcem przed przelewem, dlaczego? Ponieważ domy aukcyjne dają kilka dni na zapłatę, następnie naliczają dodatkowe opłaty takie jak ‘late payment fee’,  ’storage fee’ za kilka dni opóźnienia może to być czasem nawet 200-300$ które zapłaci klient a jest to kwota nie uwzględniona w kosztorysie początkowym. W przypadku nie opłacenia pojazdu w ciągu 7 dni roboczych pojazd wraca na akcję a klient jest obciążony karą 10% od wartości wylicytowanego pojazdu plus prowizja domu aukcyjnego czyli dla przykładu: jeżeli wygramy pojazd za 10,000$ a prowizja domu aukcyjnego to 1,000$ i nie opłacimy tego w ciągu 7 dni roboczych w tym momencie kara dla klienta to 1,100$ jest to bardzo ważne i jesteśmy z Naszymi klientami transparentni by unikać takich przykrych sytuacji a o regulaminie domów aukcyjnych warto pamiętać. Tutaj warto również wspomnieć o tym że domy aukcyjne w swoim regulaminie posiadają zapis że nie przyjmują zwrotów, reklamacji ani nie wypłacają odszkodowań. Jeżeli brzmi to dla Ciebie strasznie to mamy też dobrą informację! Robimy wszystko co możemy by Twój wymarzony pojazd był u Ciebie jak najszybciej, najtaniej i w jak najlepszym stanie dlatego około 80% Klientów wraca po kolejne pojazdy.

5. Transport do najbliższego portu w USA i dalej do Europy

W ciągu 2-3 tygodni od wygrania aukcji dokonujesz opłaty za transport na terenie USA oraz fracht. Cały proces trwa około 8-12 tygodni. W trakcie transportu będziesz informowany na bieżąco o tym, co dzieje się z Twoim pojazdem. Bardzo rzadko ale zdarzają się takie sytuację jak dodatkowe uszkodzenie w transporcie lub większe uszkodzenia niż te pokazane na zdjęciach z aukcji lub zagubi się kluczyć od auta – dlatego też sprawdzamy pojazd na tyle sposobów ile tylko możemy. Otrzymasz zdjęcia, dane kontenera i pełne wsparcie z Naszej strony.

6. Odprawa celna w Niemczech lub Holandii

Gdy pojazd dotrze do portu w Europie, prześlemy Ci fakturę do opłaty za cło, podatek VAT, rozładunek pojazdu. Po wykonanym przelewie bezpośrednio do agencji Celnej zlecamy transport na wskazany przez Ciebie adres. Potwierdzimy adres dostawy pojazdu i poprosimy Ciebie o wykonanie przelewu do firmy transportowej.

7. Dzień dostawy

Zarówno dla nas jak i dla Ciebie to najbardziej wyczekiwany dzień! Zawsze jesteśmy podekscytowani, kiedy możemy przekazać kluczyki do wymarzonego pojazdu.

8. Rejestracja pojazdu

Jeśli potrzebujesz pomocy z tłumaczeniem dokumentów, przygotowaniem oświetlenia do warunków w EU, przeglądem techniczny czy opłatą akcyzy (dotyczy tylko aut rejestrowanych w Polsce) to daj nam znać – podpowiemy jak to zrobić.

9. Naprawa, jeżeli auto było uszkodzone

Doradzimy Ci jak najszybciej i najkorzystniej dla Ciebie naprawić pojazd! Stale współpracujemy ze sprawdzonymi i najlepszymi ekspertami z branży wiec zrobimy wszystko by Twoja nowa bryka będzie śmigała po ulicach w mgnieniu oka!

***
Pojazd po wygranej aukcji jest własnością klienta i istnieje ryzyko że samochód będzie odbiegał od statusu lub stanu opisanego w aukcji.
CARHUNTER-USA pobiera prowizję za pośrednictwo w procesie importu pojazdu do Polski, koszta związane z dodatkowym parkingiem, kontrolami, szkody na pojeździe wliczając w to kradzieże są po stronie klienta.
Spółka CARHUNTER-USA zajmuje się organizacją całego procesu importu, zleca realizację usług firmom odpowiedzialnym za dany etap procesu.
CARHUNTER-USA nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe podczas transportu, frachtu czy odprawy celnej. Wszystkie reklamacje będą przekierowane do odpowiednich podmiotów.

Jakiego samochodu szukasz?

Formularz w sprawie zakupu

Oświadczam, że zapoznałem się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych dostępnymi pod następującym linkiem Klauzula

Oświadczam, że wyrażam zgodę na otrzymywanie newsletteru i w tym zakresie zapoznałem się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych dostępnymi pod następującym linkiem Newsletter

Oświadczam, że wyrażam zgodę na działania marketingowe za pomocą środków komunikacji na odległość i w tym zakresie zapoznałem się z informacjami dotyczącymi przetwarzania moich danych osobowych dostępnymi pod następującym linkiem Klauzula
Zapolujmy na moto okazje! Jeżeli jesteś zdecydowany na zakup dobrego auta w atrakcyjnej cenie, to witamy w domu. Pomożemy Ci upolować wymarzony samochód w USA i dostarczamy pod Twój dom nawet do 40% taniej niż w Polsce. Sprowadzamy również inne pojazdy, takie jak łodzie, motocykle, quady, ATV.
Carhunter-usa.pl © 2024. Zapolujmy na MOTO OKAZJE!